Saturday, October 13, 2007

ယမမင္းႏွင့္႐ူးေၾကာင္မူးေၾကာင္

အရွင္ဘုရား .....
လူေတြေသတဲ့အခါ၊ ကုသိုလ္နဲ႔ေသရင္ဒုဂၢတိဘံုကို စကၠန္႔မျခားခ်က္ခ်င္းကူးေျပာင္းသြားတယ္ဆိုတဲ့၊ အယူအဆနဲ႔လူေတြေသရင္ယမမင္း ႀကီးဆီ အရင္ဆံုးသြားၿပီး အစစ္ေဆးခံရတယ္၊ သူကပို႔ေပးမွ သုဂတိဘံု၊ ဒုဂၢတိဘံုကိုေရာက္ရတယ္ဆိုတဲ့အယူအဆ၊ အယူအဆႏွစ္ခုကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး၊ တပည့္ေတာ္တို႔သူငယ္ခ်င္းေတြ သူမွန္တယ္၊ ကိုယ္မွန္တယ္နဲ႔ခဏခဏျငင္းခုန္ၾကရပါတယ္ဘုရား၊ အမွန္ကိုေျဖရွင္း ေပးေတာ္မူပါဘုရား။ (အေမး-ေမာင္တင္၀င္းလွိဳင္ ၊ အေမရိကန္ႏိုင္ငံ)။

ဒကာတင္၀င္းလွိဳင္ေရ .........
လူသတၱ၀ါျဖစ္ျဖစ္၊ တျခားသတၱ၀ါျဖစ္ျဖစ္၊ သတၱ၀ါတစ္ဦးတစ္ေယာက္ေသဆံုးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ေသခါနီးမွာ ကံအာ႐ံု၊ ကမၼနိမိတ္အာ႐ံု၊ ဂတိနိမိတ္အာ႐ံုဆိုတဲ့အာ႐ံုသံုးမ်ဳိးထဲက အာ႐ံုတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးထင္လာတတ္ပါတယ္။
“ကံအာ႐ံု” ထင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္အေနနဲ႔ ဒီဘ၀မွာမိမိျပဳခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္ေစတနာတစ္ခုခု စိတ္ထဲမွာေပၚလာတတ္သလို အရင့္အရင္ အတိတ္ဘ၀ေတြတုန္းက မိမိျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ ကုသိုလ္ေစတနာတစ္ခုခု၊ ဒါမွ မဟုတ္ အကုသိုလ္ေစတနာတစ္ခုခုလည္း အာ႐ံုမွာထင္ရွားလာတတ္ပါတယ္။ ဒီဘ၀မွာျပဳခဲ့တဲ့ကံေတြ၊ ေစတနာေတြသာ ေသခါနီးမွာကံအာ႐ံုအျဖစ္ ထင္လာမွမဟုတ္ပါဘူး။ ကုန္လြန္ခဲ့ၿပီးျဖစ္တဲ့ ဘ၀တစ္ရာ၊ ဘ၀ တစ္သိန္းတုန္းက ကံေတြ၊ ေစတနာေတြလည္း ဒီဘ၀ေသကာနီးမွာ ကံအာ႐ံုလာထင္ႏိုင္ပါတယ္။ ကံအစံု၊ ေစတနာအစံု စုျပံဳထင္တာ ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ ကံတစ္ခု၊ ေစတနာတစ္ခုပဲထင္လာတာပါ။
“ကမၼနိမိတ္အာ႐ံု” ထင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္အေနနဲ႔ ကုသိုလ္ကံျပဳစဥ္က ပံုရိပ္ေတြ၊ လွဳပ္ရွားမွဳေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ အကုသိုလ္ကံျပဳစဥ္က ပံုရိပ္ေတြ၊ လွဳပ္ရွားမွဳေတြ စိတ္ထဲမွာထင္ရွားေပၚလာတတ္ပါတယ္။ ကုသိုလ္ကမၼထင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဆိုရင္ ေက်ာင္းကန္ဘုရားေတြ၊ ေစတီပုထိုးေတြ၊ ရဟန္းသံဃာေတြ၊ ဆြမ္းခဲဖြယ္ေတြ စတဲ့ ကိုယ္ျပဳခဲ့တဲ့ ဒါနကံရဲ႕ အၿခံအရံ၊ အေဆာက္အအံုေတြ၊ ဥပုသ္ဇရပ္ေတြ၊ သီလေပးတဲ့ဘုန္း ႀကီး၊ သီလခံယူေနပံု စတဲ့သက္ဆိုင္ရာသီလကံရဲ႕ အသိုင္းအ၀ိုင္း၊ အဆင္တန္ဆာေတြ၊ ကမၼဌာန္းအာ႐ံု၊ ကမၼဌာန္းရိပ္သာ၊ ကမၼဌာန္းဆရာစတဲ့မိမိက်က္စားရာဘာ၀နာကံရဲ႕အရိပ္အေငြ႕၊အ၀န္းအၿခံဳေတြအာ႐ံုထင္လာတတ္ပါတယ္။ အကုသိုလ္ကမၼနိမိတ္ထင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ္သတ္ျဖတ္ခဲ့တဲ့ သားေကာင္ေတြ၊ ကိုယ္အသံုးျပဳခဲ့တဲ့ တုတ္၊ ဓား၊ ေလး၊ ျမား လက္နက္ေတြ၊ ကိုယ္ခိုးခဲ့ ၀ွက္ခဲ့ ေျဖာင္ထားခဲ့တဲ့ ပစၥည္းပစၥယေတြ၊ ပိုက္ဆံေငြေၾကးေတြ၊ ကိုယ္ျပစ္မွားက်ဴးလြန္ခဲ့တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ စတဲ့ ကိုယ္ျပဳခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္ကံရဲ႕ အၿခံအရံ အေဆာက္အအံုေတြ အာ႐ံုထင္လာတတ္ပါတယ္။
“ဂတိနိမိတ္အာ႐ံု” ထင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္အေနနဲ႔ကိုယ္လားေရာက္ရမဲ့ဘ၀ရဲ႕ သြင္ျပင္လကၡဏာေတြ၊ အၿခံအရံအေဆာက္အအံုေတြအာ႐ံုထင္ လာတတ္ပါတယ္။ လူ႕ဘံု၊ လူ႕ဂတိ ေရာက္ရမယ့္သူဆိုရင္ မိခင္၀မ္းေရအာ႐ံု၊ နတ္ဘံု၊ နတ္ဂတိ ေရာက္ရမယ့္သူဆိုရင္ နတ္ဗိမာန္၊ နတ္ရထား၊ နတ္သမီးအာ႐ံု၊ ငရဲက်မယ့္သူဆိုရင္ ငရဲမီး၊ ငရဲထိန္း၊ ငရဲေခြးအာ႐ံု၊ ၿပိတၱာျဖစ္မယ့္သူဆိုရင္ ေတာ၊ ေတာင္၊ ျမစ္ ကမ္းအာ႐ံု စတဲ့ကိုယ္ေရာက္ရမယ့္ လားရာဂတိရဲ႕ ဘ၀ပံုရိပ္ေတြထင္လာတာကို “ဂတိနိမိတ္” အာ႐ံုထင္လာတယ္လို႔ေခၚပါတယ္။ အဲဒီ “ကံ၊ ကမၼနိမိတ္၊ ဂတိနိမိတ္” ဆိုတဲ့အာ႐ံုသံုးမ်ဳိးတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးထင္ၿပီးလို႔ စုတိစိတ္က်ၿပီးတာနဲ႔တစ္ၿပိဳင္နက္ထင္လာတဲ့နိမိတ္အာ႐ံုနဲ႔ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြတဲ့ ဘ၀သစ္တစ္ခုမွာ ပဋိသေႏၶစိတ္ ခ်က္ခ်င္းျဖစ္ၿပီး သတၱ၀ါအသစ္တစ္ဦးရဲ႕ ခႏၶာ တန္းစပါေတာ့တယ္။
“ကံ၊ ကမၼ နိမိတ္၊ ဂတိနိမိတ္” လို႔ သံုးမ်ဳိးကြဲေနေပမယ့္ လိုရင္းကေတာ့ ကံပါပဲ။ ကုသိုလ္ကံ၊ ေကာင္းကံနဲ႔ေသရင္ သုဂတိဘ၀၊ ေကာင္းတဲ့ဘ၀ ကို ခ်က္ခ်င္းေရာက္ၿပီး၊ အကုသိုလ္ကံ၊ ဆိုးတဲ့ကံနဲ႔ေသရင္ ဒုဂၢတိဘ၀၊ ဆိုးတဲ့ ဘ၀ ခ်က္ခ်င္းေရာက္ပါတယ္။ ေသခါနီးထင္လာတဲ့ကံနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ ဘ၀ကို ခ်က္ခ်င္းေရာက္ပါတယ္။ ေသခါနီးထင္လာတဲ့ ကံနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ဘ၀ကို စကၠန္႔ မျခားတန္းေရာက္တာမို႔ ဘယ္တန္ခိုးရွင္၊ ဘယ္ယမမင္းထံမွ အစီရင္ခံစာသြားတင္ၿပီး အင္တာဗ်ဴးလုပ္ေနစရာမလိုပါဘူး။ တန္ခိုးရွင္ တစ္ဦးဦး၊ ယမမင္းတစ္ဦးဦးရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္လက္မွတ္နဲ႔ ပါမစ္ရမွ သုဂတိဘံု၊ ဒါမွမဟုတ္ ဒုဂၢတိဘံု ကိုသြားေရာက္ရတာမဟုတ္ ပါဘူး။ ေသခါနီးအာ႐ံုထင္လာတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ကံတရားကပဲ ကိုယ့္ကိုသုဂတိဘံုေရာက္ေအာင္၊ ဒါမွမဟုတ္ ဒုဂၢတိဘံုေရာက္ေအာင္ ပို႔ေဆာင္ ေပးလိုက္တာပါ။ အခ်ိန္ဆြဲၿပီးပို႔ေဆာင္ေနတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီဘ၀ ဒီခႏၶာ ခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ခ်င္း စကၠန္႔မဆိုင္း ပို႔ေဆာင္ေပးလိုက္တာပါ။ အိပ္ေပ်ာ္ေနရာက ႏိုးလာတဲ့လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိပ္ေပ်ာ္ေနခ်ိန္နဲ႔ ႏိုးလာခ်ိန္ၾကားမွာ ဘာအခ်ိန္မွ ျခားကြယ္ေနျခင္းမရွိသလိုပါပဲ။ “ အိပ္ ေသာေယာက်ၤား၊ ႏိုးေသာလားသို႔ ” ေပါ့။
ေသလြန္ၿပီးရင္ ဘ၀ အသစ္ တန္းျဖစ္တယ္ဆိုေပမယ့္ တခ်ဳိ႕ေသလြန္သူေတြ ယမမင္းႀကီးဆီမွာ အစစ္ေဆးခံၾကရတဲ့အေၾကာင္း၊ ဘု ရားေဟာ ပိဋကတ္ေတာ္ထဲမွာလည္းရွိ၊ ေသငယ္ေဇာနဲ႔ ေမ့ေျမာသြားရာက အသက္ျပန္ရွင္လာတဲ့ ေသရြာျပန္ေတြရဲ႕ အေတြ႕ အႀကံဳေတြ ကလည္းရွိေနတာမို႔ ဒီအခ်က္ကို ႁခြင္းခ်က္တစ္ခုအေနနဲ႔ မွတ္သားထားၾကရပါမယ္။
“ယမမင္း” ဆိုတာ ငရဲျပည္မွာ႐ံုးထိုင္ရေပမယ့္ ငရဲသားေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ စာတုမဟာရာဇ္ နတ္ထဲမွာ ပါ၀င္တဲ့ ေ၀မာနိကၿပိတၱာမ်ဳိးပါ။ “ေန႔စံညခံ” ၊ “ေန႔ခံညစံ” ဆိုတာလို အခ်ိန္တစ္ခုမွာနတ္စည္းစိမ္ခံစားၿပီး၊ အခ်ိန္တစ္ခုမွာ ငရဲဆင္းရဲ ခံစားရတဲ့ ၿပိတၱာမင္းပါပဲ။ ငရဲျပည္ရဲက တံခါးေလးဖက္မွာ ႐ံုးေလး႐ံုးစိုက္ၿပီး တစ္႐ံုးကိုတစ္ေယာက္စီ႐ံုးထိုင္ရတဲ့အတြက္ ငရဲျပည္မွာ ငရဲမင္းႀကီး ေလးေယာက္ ရွိပါတယ္။ စာတုမဟာရာဇ္ နတ္မင္းႀကီး ေလးေယာက္ရွိသလိုပါပဲ။
ငရဲျပည္ေရာက္လာတဲ့ ငရဲသားတိုင္း ယမမင္းႀကီးဆီမွာ အစစ္ေဆးမခံၾကရပါဘူး။ အကုသိုလ္ကံမ်ားတဲ့သူ၊ မေကာင္းမွဳဒုစ႐ိုက္ အား ႀကီးတဲ့သူေတြကေတာ့ ယမမင္းႀကီးနဲ႔ ၀င္ေတြ႕စရာမလိုဘဲ ငရဲဆင္းရဲကိုခ်က္ခ်င္းခံစားၾကရပါတယ္။ အကုသိုလ္ကံနည္းတဲ့သူ၊ မ ေကာင္းမွဳဒုစ႐ိုက္ကံ အားေပ်ာ့တဲ့သူေတြသာ ယမမင္းႀကီးနဲ႔ အင္တာဗ်ဴးလုပ္ၾကရပါတယ္။
ယမမင္းႀကီး အင္တာဗ်ဴးလုပ္စစ္ေဆးတယ္ဆိုတာကလည္း အျပစ္မရွိအျပစ္ရွာၿပီး ဒုကၡေပးခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး။ ငရဲဆင္းရဲကလြတ္ သင့္ရင္ လြတ္ခြင့္ရေစခ်င္လို႔ပါ။ စစ္ေဆးပံု စစ္ ေဆးနည္းအေသးစိတ္ကိုေတာ့ ေနာင္အလ်ဥ္းသင့္ေတာ့မွပဲ ေျပာျပပါေတာ့မယ္။
လိုရင္းကေတာ့ လူ႕ဘ၀တုန္းက ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳျပဳခဲ့သလား၊ မျပဳခဲ့ဘူးလားဆိုတာ စစ္ေဆးေမးျမန္းတာပါပဲ။ ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳတစ္ ခုခုကိုသတိရသြားလို႔ ျပန္ေျပာျပႏိုင္ရင္ေတာ့ “ငရဲျပည္ကလြတ္ေစ” လို႔အမိန္႔ခ်မွတ္ၿပီး၊ကာယကံရွင္ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ေကာင္းမွဳကံနဲ႔ထိုက္တန္တဲ့ သုဂတိဘံုကို ပို႔ေပးလိုက္ပါတယ္။
ကုသိုလ္ကံနဲ႔ေသရင္ေကာင္းရာသုဂတိေရာက္ရ၊ အကုသိုလ္ကံနဲ႔ေသရင္မေကာင္းရာဒုဂၢတိေရာက္ရတဲ့႐ိုး႐ိုးရွင္းရွင္း သဘာ၀နိယာမႀကီး ကိုခ်ဳိးေဖါက္ၿပီး ယမမင္းႀကီးဆီမွာအယူခံ၀င္ရတဲ့ငရဲသားေတြဟာလူ႕ဘ၀တုန္းကဘယ္လိုလူစားမ်ဳိးေတြလဲဆိုရင္ “႐ူးေၾကာင္မူးေၾကာင္” လူစားမ်ဳိးေတြပါ။
“စိတ္ေကာင္းထားရင္ၿပီးတာပဲ၊ ဘာကုသိုလ္မွေထြေထြထူးထူးလုပ္ေနစရာမလိုပါဘူး” ဆိုတဲ့လူစားမ်ဳိးေတြ၊ “တို႔ကတရားအားမထုတ္ေပ မယ့္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မဟုတ္တာမလုပ္ဘူး၊ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ေအးေဆးပဲ ” ဆိုတဲ့ လူစားမ်ဳိးေတြ၊ “ တို႔က ဘာကုသိုလ္မွ မလုပ္ ေပမယ့္ ၊ ဘာအကုသိုလ္မွ မလုပ္တဲ့အတြက္ ေသရင္ေကာင္းရာေရာက္မွာပဲ”ဆိုတဲ့လူစားမ်ဳိးေတြ၊ “ ဒီဘ၀ ဘာလုပ္လုပ္၊ ေသရင္ၿပီးတာပဲ ” ဆိုတဲ့ လူစားမ်ဳိးေတြဟာ ႐ူးေၾကာင္မူးေၾကာင္လူစားမ်ဳိး” ေတြပါပဲ။
“စိတ္ေကာင္းထား ၿပီးတာပဲ” ဆိုတဲ့ အယူအဆ၊ “ ေသရင္ၿပီးၿပီ ” ဆိုတဲ့အယူအဆ လက္ကိုင္ထားတဲ့သူေတြဟာ ကုသိုလ္လည္းမယ္မယ္ ရရ မလုပ္ျဖစ္၊ အကုသိုလ္လည္း ဟုတ္တိပတ္တိ မလုပ္ျဖစ္နဲ႔ ဟိုလိုလို ဒီလိုလို အရည္မရ၊ အဖတ္မရ ျဖစ္ေနပါတယ္။ (တခ်ဳိ႕လည္း အကုသိုလ္ အႀကီးအက်ယ္လုပ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔ကေတာ့ ယမမင္းနဲ႔ မသက္ဆိုင္ေတာ့ပါဘူး။)
ကုသိုလ္ကံကလည္း ေ၀ေ၀၀ါး၀ါး၊ အကုသိုလ္ကံကလည္း မွဳန္မွဳန္မႊားမႊား ဆိုေတာ့ ေသခါနီးမွာ ဘယ္ကံက ဘယ္လိုအာ႐ံုထင္ရမွန္း မသိေတာ့ဘဲ ကံတရားမ်က္စိလည္သြားပါတယ္။ သုဂတိလည္းေျဖာင့္ေျဖာင့္ မတက္ႏိုင္၊ ဒုဂၢတိလည္း ေျဖာင့္ေျဖာင့္ မဆင္းႏိုင္ဘဲ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သမာသမတ္ က်ၿပီး မွ်တတဲ့ “ ယမမင္းႀကီး” ဆီကိုပဲ ငရဲသားအျဖစ္နဲ႔ အယူခံ၀င္ဖို႔ ေရာက္သြားရပါေတာ့တယ္။ ယမ မင္းႀကီးက “ ဓမၼိကရာဇာ-တရားေစာင့္တဲ့မင္း ” ဆိုကိုး။
ယမမင္းႀကီး၊ ဘယ္ေလာက္ပဲတရားေစာင့္ေစာင့္၊ ကိုယ့္ဘက္က လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပစရာ ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳတစ္ခုမွ မရွိဘူးဆိုရင္ ေတာ့ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္မရႏိုင္ပါဘူး။ ကုသိုလ္ လက္ကိုင္မရွိသူရဲ႕ သြားရလမ္းကေတာ့ ငရဲဘံုပါပဲ။ ယမမင္းႀကီး ႐ံုးထိုင္စစ္ေဆးေနတာကိုက ငရဲဘံုဆိုတာ မေမ့လိုက္ပါနဲ႔။
စိတ္ထားေကာင္းေပမယ့္ဘာကုသိုလ္မွ ထေျမာက္ေအာင္ျမင္ေအာင္မလုပ္ရင္၊ ေသရင္ၿပီးၿပီလို႔ယူဆေပမယ့္ဘာအကုသိုလ္မွထေျမာက္ ေအာင္ျမင္ေအာင္မလုပ္ရင္၊ အဲဒီလိုဘာမွမထေျမာက္မေအာင္ျမင္သူေတြရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကေတာ့ေက်းဇူးရွင္ “ယမမင္းႀကီး” တစ္ဦးပဲရွိပါတယ္။ ဒကာတင္၀င္းလွဳိင္တို႔သူငယ္ခ်င္းတစ္သိုက္ “စိတ္ထားေကာင္းရင္ ၿပီးတာပဲ” ဆိုတဲ့ အယူအဆ၊ “ေသရင္ၿပီးၿပီ” ဆိုတဲ့ အေတြးအေခၚေတြနဲ႔၊“႐ူးေၾကာင္မူးေၾကာင္”မျဖစ္ၾကပါေစနဲ႔လို႔ေ၀းတစ္ေျမမွ၊ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သလိုက္ပါတယ္။ (ကံတရားပီျပင္ၾကပါေစ။)
အရွင္ဆႏၵာဓိက (အင္တာဗ်ဴးဂ်ာနယ္၊ ၾသဂုတ္-၁၄၊ ၂၀၀၂) မွတိုက္႐ိုက္ကူးယူေဖၚျပပါသည္။
ေတြးစရာမလိုေတာ့တဲ့ အမွန္တရားေတြပါ။ အားလံုးဟာေသေန႔ကိုေစာင့္ေနၾကပါတယ္။

3 comments:

Anonymous said...

Dhamma is very precious.
I am very much respect to that Sayardaw.
But I wonder that all the monks who were killed and arrested during the protest are brothers to u sayardaw. I know u will feel sad for it too. Shouldn't u show the visible activity or words to all the people as u are the one of the most famous Sayardaw. In this time, peace and justice is more important Nateban,end of sansarya.

I feel very sorry for it. I don't want to say anything about "Sangha Naryaka" because all the SayardayGyi are in old age. But for young,famouse,popular and educated monk like u are strength of Sarsana.

Please for give me for some strong words.

Anonymous said...

ကၽြႏ္ုပ္လည္း က်ပ္ေျပးမွ်စ္ခ်ဥ္ ကို ျမည္းရင္း... မင္းဒျမေတာင္ စီးကရက္ကို တစ္ခ်က္မွ် ဖြာရႈိက္လိုက္ေလသည္။ ဟိုးတရက္က
ကင္ဂ်ံဳအီး လက္ေဆာင္ေပးထားေသာ မႈိ တစ္ဖတ္ႏိႈက္လိုက္... အီရန္မွ သံပုရာႏွင့္ႏွပ္ထားေသာ ဆိတ္သားကင္ကို ကိုက္လိုက္... ၀မ္က်ားေပါင္ လက္ေဆာင္ေပးထားေသာ ေၾကြခရားထဲတြင္... ရုရွမွ ေဗာ္ဒကာ အရက္ကိုထည့္ကာ တမွ်ဥ္းမွ်ဥ္းေသာက္ရမည့္အစား... ေမာ့ေနက် အာမီရမ္ေမာ့သလိုအငမ္းမရ ေမာ့လိုက္ေလ သည္။
အေမွာင္ႀကီးထဲေရာက္သြားသလို... မိုက္ကနဲျဖစ္သြားရင္း... အို..ဘုန္းႀကီးေတြ...ဘုန္းႀကီးေတြ... ေသြးေတြနဲ႔..က်ဳပ္သတ္တာမဟုတ္ဘူး... က်ဳပ္မသတ္ဘူး... က်ဳပ္မသတ္ဘူး........ က်ဳပ္ကိုလာေခၚေနၾကၿပီ... မလာၾကပါနဲ႔.. မလာၾကပါနဲ႔... စိုး၀င္း စိုး၀င္း.. က်ဳပ္ကို လာေခၚေနၿပီ... ဗလံုးဗေထြးေရရြတ္လိုက္ ေလသည္။ ရင္တခုလံုး ဖားဖိုထိုးသကဲသို႔ ေမာဟိုက္လွ၏။ ေရကဆာလွသည္။ ဇီးကင္းခန္႔ ေခၽြးေစးမ်ားလည္း ျပန္ေနသည္။ (တပ္ခ်ဳပ္ႀကီး..တပ္ခ်ဳပ္ႀကီး.. ကိုယ္ရံေတာ္ေလး သန္႔ရွင္း) ေအာ္.. က်ဳပ္ ေသခါနီးလို႔ ငရဲ နိမိတ္ေတြထင္ေနတာပါလား။ (သန္းေရႊ ဘက္မွ ခံစားတင္ျပသည္။)
ငွဲေလ်ာင္း ငွဲေလ်ာင္း (ေ၀သာလီ ပုံနား)

Anonymous said...

Anoymous(Wai Ther Li Ponenar)!
Congratulation ur comment.
KHIT KAUNG LAR YIN THAYAWSAR MAGGAZINE ATOTO HTOKE YA AUNG--At that time no more Literature Kimpeitai-OK? Comrade!!